ر این مطلب به کاربرد سامانه پیام کوتاه در ISP  ها یا همان شرکت های ارائه دهنده اینترنت میپردازیم و مزیت های این سامانه را برای ISP  ها شرح می دهیم.

همانطور که میدانید امروزه سازمان ها،ادارات،موسسات،دانشگاه ها و ارگان های مختلف دارای سامانه پیام کوتاه می باشند و توسط این سامانه خدماتی را به کاربرانشان ارائه می دهند،در مطلبی که پیش روی شماست به برخی از خدماتی که سامانه پیام کوتاه میتواند به شرکت های ارائه دهنده اینترنت بدهد میپردازیم :

یادآوری صورت حساب صادر شده جدید به کاربران

اطلاع به کاربران در مورد مشکی که ممکن است در ساعاتی بعد اتفاق بیافتد

همواره اطلاع دادن به کاربران قبل از به وقوع پیوستن مشکل میتواند بسیار مفید باشد،چرا که اولا کاربران در مدت زمانی که در اختیار دارند کارهایی که باید انجام دهند را انجام می دهند و ثانیا تلفن ها و درخواست ها به پشتیبانی جهت رفع مشکل کمتر می شود و در وقت مسوولان پشتیبانی شرکت صرفه جویی می شود.

کاربران میتوانند مشکلات خود را به شماره سامانه پیامک بزنند

مطلع کردن کاربران از جدیدترین خبرها

مطلع کردن کاربران از جدیدترین طرح ها و خدمات

ایجاد رابطه صمیمی تر با کاربران با ارسال پیامک های مناسبتی