بازاریابی پیامکی می تواند ابزاری باشد که بدون هیچ عیب و نقصی برای مشاورین املاک کار می کند. مشاورین مسکنی که فهرست خانه ی بسیاری در اختیار دارند و زمان کافی در دست ندارند می توانند با استفاده از پنل اس ام اس و بر اساس مشخصات معینی یا موقعیت جغرافیایی خانه های خود با افراد متقاضی در تماس باشند. یکی از مزایای بسیار عالی بازاریابی پیامکی این است که مشاورین املاک می توانند با بروشور و کاغذ خداحافظی کنند. دیگر نیازی نیست که تمامی این کاغذها را انبار کنید یا نگران این باشید که محتوای آن در گذر زمان خراب شود.

بازاریابی پیامکی سیستم تبلیغاتی بسیار موفق

برای اینکه بازاریابی پیامکی برای بنگاه معاملات مسکن شما تاثیر گذار باشد شما باید افراد را ترغیب کنید تا به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. این امر جهت عملکرد سیستم پنل پیامک شما کاملا ضروری است. راه های متعددی برای پیدا کردن افراد به دنبال مسکن برای خبرنامه پیامکی شما وجود دارد. مطمئن باشید اگر شما کارتان را به درستی انجام دهید و چیزی را که آنها به دنبال آن هستند بهشان پیشنهاد دهید، طی مدت زمان کوتاهی افراد بسیاری برای یافتن خانه ی مورد علاقه شان به شما مراجعه خواهند کرد.

شما باید با توجه به الگوی خاصی برای آنها پیامک ارسال کنید، اما نباید تعداد زیادی اس ام اس در روز برای آنها ارسال کنید. این کار سبب آزرده خاطری آنها می شود. شما می توانید در ماه، هفته یا روز یک پیامک برای آنها بفرستید اما به خاطر داشته باشید که هیچ وقت اضافه بر تعدادی که به آنها قول داده بودید پیامک ارسال نکنید. همچنین ارسال دیر به دیر پیامک ها نیز می تواند بر روی تجارت شما تاثیری منفی داشته باشد. همانطور که از قدیم گفته شده است، از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

حال شاید بپرسید که بازاریابی پیامکی چه نوع کاربردی برای یک مشاوره املاک دارند. پس بهتر است که ادامه مطلب را مطالعه فرمایید:

  • اطلاع رسانی از فهرست های جدید به مشتریان
  • یادآوری قرارهای ملاقات
  • اطلاع رسانی اخبار فروش ویژه
  • به روی کاغذ درآوردن معاملات
  • ارسال اطلاعات و جزئیات مسکن به مشتریان
  • اطلاع دادن در مورد کیس های اوکازیون

این فهرست تنها شامل موردهای کوتاهی از کاربردهای بازاریابی پیامکی برای مشاورین املاک می باشد. از جمله دیگر مزایای استفاده از پنل اس ام اس مقرون به صرفه بودن، کارکرد بسیار آسان و صرفه جویی در زمان است. حتی بهتر از همه ی این موارد، می توان گفت که بازاریابی پیامکی واقعا بر روی کسب وکار شما تاثیر می گذارد.